روغن کلزا نگین نهاوند
New phones available

روغن مایع کلزا نگین نهاوند

روغن کلزا سرشار از آلفا توکوفرول هاست که منبع اصلی ویتامین E میباشد.

روغن کلزا از نظر ترکیبات اسید چرب شباهت زیادی به روغن زیتون دارد و همچنین دارای درصد بالای اسید های چرب غیر اشباغ نظیر اسید اولئیک (60 درصد) و اسید لینولنیک (10 درصد) میباشد که بعد از روغن زیتون از نظر ارزش غذایی در بین جربی های نباتی خوراکی مقام دوم را داراست.

روغن کلزا تنها روغن دارای مقدار قابل توجه اسید چرب لینو لنیک یا همان امگا 3 است همچنین بیشترین درصد امگا 9 (63-65)، امگا3 (9-11) و امگا 6 (9-23) را دارد. روغن کلزا نظیر روغن های ذرت، آفتابگردان و سویا در کاهش کلسترول کل، لیپوپروتئین های دارای چگالی کم (LDL) خون و همچنین در فعالیت پلاکت ها و انعقاد خون موثر است.

همچنین به دلیل وجود ماده شیمیایی کولین و مشتقات آن باعث جلو گیری از بیماری کبد چرب میشود. این روغن تاثیر بسزایی در بتاخیر انداختن اختلالات آلزایمر دارد.

روغن کلزای نگین نهاوند با بهره گیری از دانش روز دنیا در تصفیه و پالایش، با کمترین رنگ و بهترین کیفیت تولید می شود .

روغن مایع کلزا با دارا بودن مقاومت بالا این امکان را به ما می دهد که پایه ثابت روغن های سرخ کردنی باشد.

مشاهده محصولات
New phones available

روغن مایع آفتابگردان نگین نهاوند

وغن آفتابگردان نگین نهاوند یکی از بهترین روغن های نباتی است. این روغن سرشار از ویتامینE، اسید فولیک، ویتامینB، آهن و روی بوده و در کاهش شدت دفعات گر گرفتگی به زنان یائسه کمک کرده و از مشکلات بیماری قند میکاهد.

این روغن به دلیل غنی بودن از اسید های چرب غیر اشباع برای سلامتی مفید و در تثبیت کلسترول خون موثر است .

روغن آفتابگردان سالم، رنگ زرد روشن و شفاف و طعم مطلوبی دارد و روغنی مناسب برای پخت و پز غذا و استفاده در سس های سالاد است .

آفتابگردان گیاهی است یک ساله و نا حدود سه متر رشد می کند. قطر گل آن 35 سانتی متر می باشد که در وسط آن دایره قهوه ای رنگ وجود دارد که تخم های آفتابگردان دور تا دور آن را گرفته اند این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود دارد ازتخمه آفتابگردان روغنی گرفته می شود که اشباع نشده است وبرای پخت و پز مناسب است.

تخمه آفتابگردان بسیار مقوی است. دارای 24 درصد مواد پروتئینی،47 درصد روغن، 20 درصد مواد هیدروکربنی، 8 درصد فسفر، 9 درصد پتاسیم و بغیر از این مواد دارای ویتامین های A و B  نیز می باشد.

روغن آفتاب گردان برگرفته شده از دانه آفتابگردان روغنی می باشد که از نظر ترکیبات اسید چرب‌، ظاهر و قیمت با دانه آفتابگردان آجیلی متفاوت است.

روغن این نوع دانه دارای 70 درصد اسید لینولئیک و مقداری فسفولیپید می باشد که چربی خون را پایین آورده و کلستروا را تنظیم می نماید.

مشاهده محصولات
روغن آفتابگردان
روغن ذرت نگین نهاوند
New phones available

روغن مایع ذرت نگین نهاوند

از روغن گیاهی ذرت به منظور کاهش بیماری های قلبی، افزایش تراکم استخوان ها، کاهش مشکلات بینایی، درمان بیماری های پوستی، رفع حساسیت و تنگی نفس و صدها امر مهم دیگر می توانید یاری بگیرید و سلامت خود را تضمین کنید.

مشاهده محصولات
New phones available

روغن سرخ کردنی بدون پالم نگین نهاوند

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer adipiscing elit sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat dolores ipsum dolor sit amet elitsed cannon dolores diam nonummy.

مشاهده محصولات
روغن مایع مخلوط
New phones available

روغن مخلوط نگین نهاوند

متخصصین تغذیه بر این باورند که مصرف هیچ کدام از روغن های گیاهی به تنهایی نمی تواند کلیه نیاز های بدن انسان به اسیدهای چرب ضروری را به طور کامل برطرف نماید .طبق توصیه سازمان جهانی بهداشت، نسبت لینولئیک اسید (امگا6) به آلفا لینولنیک اسید(امگا3)دریافتی از رژیم غذایی میبایست بین 5 به 1 تا حداکثر 10 به 1 باشد که بطور مناسب این نسبت را تقریبا در هیچکدام از روغن های گیاهی به تنهایی نمی توان یافت. بعنوان مثال روغن آفتابگردان منبع غنی از اسید لینولئیک بوده در صورتی که درصد اسید آلفا لینولنیک آن ناچیز میباشد ولی حال آنکه روغن کلزا دارای مقادیر مناسبی از لینولنیک میباشد .

بنابراین مصرف کلیه روغن های گیاهی به افراد سالم توصیه میگردد اما محدودیت های اقتصادی خرید چند نوع روغن ، عدم آگاهی مصرف کننده از مناسب ترین نسبت مصرف هر نوع روغن و نهایتا کاهش تدریجی کیفیت روغن پس از باز شدن درب ظرف، عواملی هستند که همواره مصرف همزمان چندین روغن را برای مصرف کننده خانگی غیر ممکن ساخته است.

از این رو شرکت کشت وصنعت خزل این نیاز را با تولید روغن مایع مخلوط نگین نهاوند که دارای نسبت بسیار مناسبی از امگا6 به امگا3 بوده و به کلی فاقد اسید های چرب مضر ترانس و حد اکثر دارای 12 درصد اسید های چرب اشباع می باشد برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است.

مشاهده محصولات